Advertisement

Thursday, February 5, 2009

Lamanya tak update

Memang lama giler aku tak update. Dengan busynya..dengan mood aku yang tak menentu nie..
jab rajin...kejab malas...huhuhu..la nie mood rajin aku datan g..maka terupdate lah blog aku yang tak seberapa nie...

Anyway ...sekarang nie aku sibuk buat facebook plak...rupa-rupanya Facebook nie mcm myspace gak..tapi lebih user friendly lah..

Rupanya semua space aku dah ada..Friendster, Myspace , Ringo , Fotopages , yang terbaru nie Facebook..cuma rajin ngan tak rajin je lah huhuhuhuh....

Untuk Fotopages aku tetapkan untuk hasil kerja foto aku je..especially gambar2 yang aku snap..

Dan yang lain2 tu more personal lah...pic muka aku...pic muka member-member aku..dan pic segala kegiatan aku...

Itulah jelah nukilan aku..Adiosssssssssssssssssss....

No comments: