Advertisement

Thursday, August 20, 2009

Rumah baruku Syurga ku................

Inilah hasil titik peluh aku setelah berkerja tanpa penat dan lelah selama 10 tahun..(mcm drama plak...ekekekekeke). Aku berjaya memilik sebuah rumah yang pada pandangan nata aku paling cantik. Rumah teres satu tingkat yang aku beli kat Taman Seri Budiman Bandar Mahkota Cheras.
Harganya ......biarlah rahsia...

Rupanya2..pindah rumah baru nie tak sesenang yang aku sangka..bantak bende kena buat dan banyak duit aku kena lebur...........uwaaaaaaaaaaaaaaaaa...beribu riban plak tu... nasiblah ada sikit saving...boleh lah beli benda2 yang penting like perabot dan etc...dan yang penting grill dan wiring lampu...

Rumah tu aku tak renovate apa2 pun...just basic jer...Kabinet kicthen pun aku tak buat...tunggu orang rumah aku buat..kuikuikuikui....cuma aku cat fetures wall dan juga dinding living hall dan bilik utama...wiring aku upah member Majid..dapat kurang sikit....

Aku malas lah nak taip...tengoklah sendirik............

Sebelum renovation...




Deco bersama Fadzli...hahahaha


tempat beradu....ngeeeeeeeeeeeeeee

No comments: