Advertisement

Thursday, September 10, 2009

My birthday 090909

Dah tua setahun aku...tahun nie mcm tarikh keramat plak...090909. Samada good date or date.Jgan jadi tarikh Omen kuar setan sudah. Aku sebenarnya jarang sambut besday. Ye lah...hidup lonely nie..mcm malas nak celebrate2. Kalau kat kampung aku sambut ngan family je.Sambutan paling ringkas.Beli kek sebiji, lepas tu potong2 sama2 ngan adik beradik aku.
Yang specialnya family aku nie, adik beradik aku semua lahir bulan September. Aku 0909, adik bongsu lelaki aku 10.09 dan adik pompuan aku 26.09. Nak jadi senang kita org selebratelah sama-sama.
Tapi aku rasa tahun nie adalah yang paling special sambutan besday aku. Mula-mula mmg takde plan apa2.Lagilah bula puasa nie. Memang aku malas nak kuar. Tapi Idee makam sebelum tu ajak aku kuar, jumpa member2. Berbuka sama-sama. Oleh kerana lama tak jumpa member aku pun 'ON" je lah. Kita orang berbuka kat MCD Sunway Pyramid jer.
Lepas borak2, gelak2 sakan, gossip-gossip , kita orang plan lah nak pi mana lepas tu. Mula2 rminat plan nak pi tgk wayang lepas tu, tapi mcm tak berminat semua.Plan lah kita orang pi karaoke. Memang best giler, mcm2 lagu kita org perdendangankan. Baik lagu melayu, english and hindustan, semua kita balun. MMg happy sangat malam tu. Dapat member2 sekepala.
Thanks for Idee cause sponsor Jco Donut and Fairuz cause banjer karaoke, u are so cool. To Ijoy, Ash and Zai, u mmg rock..

Sesi naga selepas berbuka


Ijoy and Ash



Smile...........


Ni semua muka dah kenyang.












1 comment:

ieza said...

the same date!!! i like~~