Advertisement

Monday, October 8, 2007

Majlis Berbuka Puasa

Hujung minggu nie aku banyak habiskan masa berbuka puasa kat luar. Hari sabut lepas..geng-geng part time study aku buat majlis berbuka puasa kat Restoren Kunang-Kunang Gombak. Aku naik motor parking rumah Shuib, lepas tu Alif Kodeng jemput...so aku bertiga pun pi naik kereta Alif.
Kat sini aku nak komen sikit pasal Restoren nie..kalau nak buat majlis yang melibatkan buffet tak payah lah pi sini..makanannya kurang sedap..lepas tu servicenya...mak aiii...mengucap panjang aku...lembab giler..menu pun tak serupa bikin..kat web cakap lain..yang dihidangkan pun lain..maksud aku mmg tak samalah..kenangkan nak jumpa member lama2..aku pun happy gak ler..
Ramai member2 aku yang baru berumah tangga ( Apin dan Kid ) tahniah..masing2 partner dah menunggu hari..kiranya hang nie KUAT DAN BERTENAGA ekk..huhuhuhuhuhuhu.. malam tu kitaorang berborak panjang...mcm2 citer2..pasal tempat kerja ler..kenangan lama masa study.. dan tak jugak aku dapat soklan cepu2 emas yang dah bias sangat telinga aku dengar..dan jawapan pastilah..INSYAALLAH...kalau ada jodoh...erkkk....

AKu Dgn Shuib..

Dengan Pengantin baru..amik berkat..

Dengan geng2 yang ada...

No comments: