Advertisement

Thursday, October 4, 2007

Menguji kesabaran

Hari ni kelas aku menguji kesabaran betul.Nasiblah kelas aku satu slot jer...kalau 4 slot mampus puasa aku kurang..napalah budak student aku tu buat hal lagi...aku suruh buat assignment dia tak buat...aku suruh rehat kluar kul 9..dia kluar awal...tension aku...kalau adik aku dh lama aku lempang2..tapi tu lah..nasib lah kesabaran nie dapat mengatasi segalanya...tapi bila aku marah...otak aku ingat nak makan jer...balik nie nak berbuka apa erk..semalam ayam masak kari..
hari ni nak masak daging masak kicap ler... member aku ajak makan sushi...erkk..berbuka makan sushi..ada terkeluar balik..kalau hari tak puasa boleh lah...apa-apa kita layan gambar sushi...

Yang nie aku suka ikan yang dah di grill tu.
Rasa hanyir ikan tak terasa sangat..


Aku ingat salut hitam yang kat nasi tu tak leh
makan.Rupanya boleh..sedap plak tu...
rumpai laut kata member aku....
Yang bawah nie aku mmg tak boleh masuk..
Mentah giler...aku kata ngan member aku..isi
ikan nie kalau goreng tepung..cicah sambal belacan
sedapnya...................

4 comments:

Diana said...

lapar le tgk sushi nihhhhh... nyam.. nyam... tp tak penah mkn pun.. kekekeke....

mc'kie tok one said...

huhuhu..salah satu peberet gue tu...

Diana said...

ko wat kan le utk sup tu.. sian dia tingin nak mkn.. kekek

mc'kie tok one said...

aku time rajin jer wat...keh..keh..keh...ahh..soh ler awek dia wat...keh..keh..keh...