Advertisement

Thursday, January 31, 2008

My New Sport Rim

Semalam pegi klang...survey soprt rim kereta....pegi ngan Sahir ngan Bekam..sana mmg syurga bagi peminat sport rim...sampai je sana..rambang mata aku...semua cantik-cantik ma....Sahir kata yang tu cantik..Bekam plak kata yang nie plak canti...erm..aku ikut mata aku lah...yang mana cantik...sbb keter aku hahahahahahah...anyway...aku tukar sekali ngan tayar baru...sebelum nie aku pakai tayar 13...la nie aku tukar sport rim ngan tayar 15...wow...mmg kena ngan keter aku...
huhuhuhu....lawalah plak keter aku lepas make over....mcm citer the Queer eyes for my drag car...
hahahahahahahha..lupa aku nak bwak kamera ..kalau tak leh amik gambar keter aku sebelum dan selepas...huhuhuhuhu...


* Gambar sport rim ini takde kena mengena ngan sport rim aku yang belum ditukar atau yang selepas ditukar..Ini hanyalah hiasan semata..sori..gambar tu aku tak sampat snap..:D

No comments: