Advertisement

Wednesday, October 29, 2008

Balik Kampung......Pertauliahan Ejal@Kerdil

Cuti Depavali yang lepas aku balik Segamat.Sambung cuti pada hari Selasa. Adikberadik aku semua tak balik.Zila tak balik sbb mak mentuanya nak datang rumahnya. Ejal@Kerdil plak busy ngan study weeknya. So..emak ajak lah balik rumah atuk kat Kulai Johor. Dua malam aku kat sana. Takde apa yang menarik lah.

Sebelum tu aku ngan family pi pertauliahan Ejal kat UKM. Pertauliahan Angkatan Tentera Darat Leftenan yang dia dapat. Wahhhhhhhhhhh..ramai giler kat kat sana....Semua angkatan tentera..termasuk tentera darat..tentera udara dan tentera laut bergabung untuk dapat pertauliahan tersebut. Bangga gak ngan adik aku sorang nie...dia dapat kadet terbaik dan seterusnya mengepalai kuatert tentera darat di USM. Aku pun sempat lah maik beberapa pic gambar kat sana..sambil berangan bila lah aku nak dapat pangkat LEftenan nie..ooopsss... gerenti tak dapat....sbb aku nie kategori kurang tinggi......................

Ejal yang mengepalai perbarisan bagi perwakilan USM

Me and my family........


Baju tak muat..songkok pun jadilah..huhuhuh

My youngest brother and my mum..

Me and my adik..........

No comments: