Advertisement

Tuesday, October 21, 2008

Sambutan Hari Raya ILPKL

Sambutan Hari Raya nie diadakan pada 17/10/2008 kena pada hari Jumaat. Kalau ikutkan hati mmg malas nak pegi..sbb badan rasa tak sihat lagi.Kejab panas...kejab sejuk....demam mcm lum kebah lagi..tapi Mie dah ajak pi naik keter dia aku pun ikut je lah..kalau aku pi sendiri ..sori naik lori..mmg tak pi punya... Nasiblah aku dah stanby samping ngan songkok dari kampung.Sbb masa lepas raya tu mcm malas nak bawak..ingatkan nak pakai baju ngan kopiah lama tu..tapi bila diingatkan dah berapa tahun asyik baju tu baju tu jer....aku pun standby bawak..

Mcm nak menyanyi nasyid pun ada


huhuuh..Mcm citer Hati Malaya.......


Majlis start kul 8.00 mlm..sampai2 tgk dah ramai gak yang dah sampai... pilih2 meja..makan terus...masa tgh sedap2 makan baru pengarah sampai..hahahahahaha..cepat2 lap tangan sebab pengarah nak salam... Menu makanan mcm biasa...sate, lemang, nasi beriyani ngan lauk2nya, kambing bakar, dan semualah yang mempunyai kolestrol yang tinggi dan mudah bagi penyakit kat orang...hahahaha. Aku makan sikit jer..maklumlah tak sihat..demam....adalah sate dalam 30 cucuk jer...huhuhuh Mood nak amik gambar pun takde..kebanyakan gambar yang diamik kat luar dewan dan pada aku tahun nie kurang meriah sikit lah,,,tak tahu lah..naper ekkkk?

TAHUN DEPAN KITA TGK..KERUSI SAPA YG PENUH ..hehehe


Lepas jamuan tu dalam kul 10.30pm kitaorang lepak kt kedai mamak...terpacul lah kat mulut Majid ajak pi karaoke..apa lagi semua pakat nak pi lah...yang pi aku..Lie..Majid ngan Shahir..Dgn2 baju melayu tu kitaorang pi kat The Mines...Sampai sana kitaorang amik 10 lagu..
sorang dua lagu...dua lagi lagu duet....Pilihan lagu yang dipilih adalah....

Aku : Pecinta wanita dan Pelamin anganku musnah...hahahahahaha
Majid : Akulah kekasihmu...dan Berpisah Jua (Ziana Zain)..erkkkkkkkkkkk
Shahir : Rendang tak Berbuah dan Dua Insan Bercinta....erkkk
Mie : Ku Dihalaman Rindu dan Cinta Pantai MErdeka..
Duet : Kocok-kocok dan C.I.N.T.A


Ku Angankan Pelamin Indah..untuk kita berdua singgah

Hadiah sempena karaoke terburuk..huhuhuhuhu


Lepas tu memang semua dah memang buang tebiat dengan2 baju melayu kita layan satu game main boling...huhuhuhu semua orang kiri kanan tgk kitaorang main. Sapa kata baju Melayu tak leh bersukan...dalam kul 2.00am barulah kitaorang balik dan zZzZZzzZZZZZZ

Fuyoohhhh..Mcm Shalin Zulkifli


Ni ala-ala tarian twist..huhuhuhuhuh


Ni lah geng2 bujang yang tinggal...

No comments: