Advertisement

Monday, November 12, 2007

Casa Impian

Hari cuti minggu yang lepas tak pegi mana...duduk rumah jer...tgk tv..lepas tu makan...lepas tu tido..huhuhuh..tapi pagi ahad tu aku tgk bilik aku selepah giler...tengok pun takde mood..almari aku pun mcm dah nak roboh jer...last-last.. terkeluar idea...baik aku 'Casa Impian'kan bilik aku nie..huhuhu..lama tak renovate bilik nie.. nak pi Ikea jauh sangat..aku pe jelah beli barang kat Jusco Taman Cheras...kat situ banyak gak barang2 yang cantik..simple dan yang penting murah...banyak gak aku beli..cadar...Box...tirai tingkap..dan jugak rak baju....dan lain2 lagi lah...
terbang gak lah overall hampir Rm100.oo...tapi takpe.. setahun sekali..


SEBELUM

Dinding bilik aku yang kosong..ada jam jer


Bilik aku yang selepah...almari aku tu yang hampir nak roboh...huuhuu



SELEPAS

Tingkap yang kosong aku padang bidai..
Takde warna lain lah..warna nie je ada....

Rak Baju ngan Box yang aku beli kat JUsco


Dinding bilik yang kosong aku letak lah pareo nie..beli kat P.Perhentian



Meja Study aku ,,,konon2nya dah cantiklah nie...erkkkk



Nie lah..bilik aku bila dah make over....simple jer..

Box nie..aku letak seluar ngan baju2 yang lipat tu..



Nie lah buku rujukan aku...IKEA 2007..nak tunggu IKEA 2008 plak..dah kluar ke belum ekk....

1 comment:

Diana said...

wahhhh.. bujang senang ni mengemas bilik rupenya... rajin le plak... bagus... bagus untung sape yg kawin ngan sup nih...

catalog ikea utk 2008 dah kuar dah... kalu tak smpai lg katalog yg kat umah bleh le layari www.ikea.com.my utk tgk 2008 online catalogue.. kat ctu pun bleh tgk produk2 ikea terbaru...