Advertisement

Tuesday, November 6, 2007

Sambutan Hari Raya ILPKL 2007

Selagilah bulan Syawal nie tak habis..selagi tulah banyak majlis sambutan hari raya.Best gak..dapat makan free..maklumlah gaji lambat lagi...hhuhuhuhu..Jumaat lepas opis aku mengadakan majlis sambutan hari raya..wah..meriah giler.....ngan kambing panggangnya sampai 3 ekor ( aku tak makan kambing)..sate aku dengar sampai 4000 cucuk...lemang..laksa...rendang..lontong....soto..
macam2 lagilah...abis diet aku...huuhuhu...tapi takpe..lepas nie kna exercise banyak sikit..kasi lemak-lemak raya tu hilang terus...banyak lagi pic..tapi biasalah..aku malas...nie jelah yang sempat di edit...

Nie lah jejaka ILPKL idaman semalaya...ekekekek

Nie lagilah..dah lah nama sama..warna baju sama..warna kopiah pun sama gak...duplicate betul ler...mcm adik beradik pun ada...


Suasana dalam Dewan....

Nie plak..antara bunga2 ILPKL yang belum disunting...



Pertunjukan Bunga Api

1 comment:

Diana said...

wahhh.. mmg meriah siap ada bunga api lg.. bestnyaaa...

ko ngan kembar ko tu mmg serope le.. cuma ko takde janggut cam dia je.. kalu ada sure org ingat kembar.. hihihi