Advertisement

Tuesday, November 27, 2007

Lamanya tak update

sekian lama tak update...busy giler..ngan minggu budak2 exam amali..aku kena jaga selama seminggu. Mcm-mcm pesen ada ( org johor selalu cakap pesen ). Tak tahulah nak update apa. Banyak peristiwa berlaku..tapi tu lah tak berkesempatan aku nak tulis apa...ni idea..

La nie aku minat sangat ngan Lagu Imran Ajmain tu...Seribu tahun..rupanya lagu nie dah lama.. mmg aku ada dengar sebelum ni..tapi tak berapa menarik perhatian aku..selalu gak tgk citer Kerana Cintaku Saerah tu...tapi still tak dapat feel lagu tu.lepas tu baru-baru nie aku dengar..best giler..bila terdengar lagu nie..teringatlah kenangan2 lama cinta monyet dulu..cinta yang tak kesampaian kononnya...kwang...kwang...kwang,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,:P


Model advertise lagu nie ..POYO kan..huhuhuhu

No comments: