Advertisement

Monday, July 21, 2008

Camping di Perkampungan Orang Asli Lawai, Jalong Perak

Sabtu dgn ahad lepas 19 dan 20hb aku ngan geng-geng aku pegi berkhemah di perkampungan orang asli di Kampung Lawai Jalong Perak. Best giler.....mcm-mcm aktiviti aku buat..antara yang paling best mandi air terjun nagn mendaki gunung korbu...mencabar stamina betul..aku yang ala2 pancit nie kuatkan semangat masa mendaki tu... malas nak tulis...tgk je lah pic yang letak nie..

Nie ler geng geng yang pegi.............

Pondok nie ler org asli selalu buat tarian Sewang

mmg cantik suasana malam kat sini..


Menghirup udara segar....hehehehheee

2 comments:

Diana said...

dalam banyak-banyak gambar yg ada aku paling suka tengok suar bunga-bunga ko tu le... sangat kuitttttt... sesuwai gituhhh.. kekekkeke

Diana said...

dalam banyak-banyak gambar yg ada aku paling suka tengok suar bunga-bunga ko tu le... sangat kuitttttt... sesuwai gituhhh.. kekekkeke