Advertisement

Friday, July 18, 2008

Tension..............

Student baru dah masuk....mak aii..banyak giler sem nie..almost 40 org..as usual kena buat dua kelas nie....aku mengajar Troubleshooting And Maintenence 2....sem 1 aku takde mengajar kali nie..

Yang aku tak puas hati aku kena mengajar ICT..mak aii..sampai tiga kelas..giler apa... kelas aku dari Isnin sampai Khamis.....giler..takde rehat2 aku..nak rehat pun hari jumaat jer... campur lagi keje sampingan...mcm TMS..tu semua aku kena buat...key in data ler..report je... sepatutnya nie semua keja staff Pusat Sumber.....aku nie kejenya lecture je..semua nak humban kat aku...

Bila student baru masuk aku tgk aku jer yang beria buat TMS nie..yang lain semua lepas tangan..lepas tu dah settle semua aku buat..boleh buat pura-pura tanya...ehh..dah siap ehh lie...
kepala hangguk dia...sepatutnya kelas ICT tu pusat sumber yang ajar...bukan nya bengkel aku...
dia org kat sana tu buat apa? mengangkang jer ke..nak kata buat servis aku tgk servis tak jalan...
aku tensionnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Apa kata aku pekena sebatang rokok dulu....(walaupun aku dah lama stop smoking)




* Artikel ini tiada kena mengena dengan yang hidup dan yang mati....yang terasa tu aku mintak maaf banyak-banyak....nie sekadar luahan hati dan perasaan aku..

No comments: