Advertisement

Friday, July 11, 2008

lamanya tak update...

Mmg lama giler aku tak update ..bukannya apa..mmg busy giler.....dengan internet opis aku yang mcm biskut nie....lagilah hilang mood aku nak update...banyak peristiwa berlaku sepanjang aku tak update nie....mcm Open Day tempat keje aku...aku pi berkelah..dan mcm2 lagilah. Dengan harga minyak yang naik...(yang kata terendah katanya..bluekkkkkkkkkkkkkkk)...

Tapi yang paling best aku terpilih pegi kursus Bahasa Inggeris kat Oversea...kat mana? hahahaha
kat Colmar Tropicale Bukit Tinggi..huhuuh..best giler..disamping dapat memperbaiki bahasa Inggeris aku yang ala so so.. nie...dapat jumpa member baru...dapat pi jalan2..bestlah pi sana..
lepas nie aku nak pi jalan2 je kat sana makan angin...

Macam berada kat Perancis plak....

Taman Botanical Japan.....

Suka pic ni lah..mcm Istana Zaman silam...

No comments: